Vad händer med min HLU-beställning?

Uppdaterad

Om en hyresgäst ringer och frågar när deras HLU-beställning kommer att genomföras så kan du enkelt kolla upp det i vitec (TF)

Så här gör du:

  1. Sök fram rätt lägenhet
  2. Gå till fliken "Ärende"
  3. Ställ in datumen på inget datum på varken Fr o m och T o m
  4. Gå till "typ" och se till att du har bockat i HLU-best skickad
  5. Uppdatera sedan sidan
  6. Om det finns ett beställt HLU-ärende så kan hitta det som ett grönt ärende. Se bifogad bild nedan.
  7. Öppna upp det gröna ärendet som inte är påbörjat
  8. Här kan du se när ärendet är inbokat att genomföras
  9. Om du inte hittar något ärende så är jobbet ännu inte inbokat
  10. För ytterligare information kan vi kontakta Patrik Larsson
Guide taggad med: Golvval HLU HLU-beställning Renovering Tapet
warning Created with Sketch.